poniedziałek, 17 grudnia 2012

Smart girls get more - nowe zdobycze!!

Cześć Dziewczyny! Jak zwykle po weekendzie wracam spoza świata. Wczoraj na zajęciach poznałam swoją nową twarz. Mianowicie zobaczyłam do czego jestem zdolna! Na zajęciach scenicznych doprowadzono nasza psychike do traumatycznej sytuacji jaką był rozpaczliwy płacz. Płakałam ok. 30 minut ponieważ nasza psychika tak została nakierowana że łzy były tylko kwintesencja wszystkiego. To było cos mistycznego, magicznego nie wiem. Wyjątkowego. Uświadomić sobie, ze można wywołać łatwo płacz. Warsztatowo jest to bardzo dobra umiejętność. Nie wiem czy dobrze mnie zrozumiecie o co konkretnie chodzi:) Czasem sama tego nie rozumiem:D W każdym razie cały dzień miałam przybity. Po doprowadzeniu siebie do wraka psychicznego naprawde nie czułam sie dobrze. Wieczorem wystarczyło głupie zdanie zebym sie poryczała. Nie zdawałam sobie sprawy że to az tak moze poźniej odbić sie na psychice.

 W każdym razie chciałam sie pochwalić moimi dzisiejszymi zdobyczami!!! Kupiłam sobie trzy nowe lakiery z Samrt girls get more. Zaraz pokazę Wam zdjęcia;) Króciak mi już rośnie więc jak tylko doprowadzę go do pierwotnego składu to na pewno Wam pokaże na paznokciach:)







Ajć!! nie mogę sie doczekac! Który byście chciały zobaczyć jako pierwszy??:)

2 komentarze:

  1. Domyślam się, jak się czułaś po takim "zryciu". Fajne lakiery. Chętnie zobaczę ten róż, choć nie lubię drobinek.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wygranej i czekam na efekty :)

    na pierwszy ogień prosiłabym niebieski lakier! ;0

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim serdecznie dziękuje za komentowanie. Jest to dla mnie niezwykle miłe i zachęcające;)
Wszelkie spamy i reklamy będą usuwane.