czwartek, 26 września 2013

Newsy!

Kochane! Jestem, zyje :) Post na szybko:) Pazurki odrastaja pomału, a skorki robią sie coraz lepsze. Znalazłam dla nich idealny środek. Codziennie na noc nakłądam rękawiczki na dłonie całe posmarowane oliwą z oliwek, do tego kremy do rąk i są coraz ładniejsze. Pazurki zaś codziennie maluję Nailtekiem i zobaczymy co dalej bedzie. Smarowałam wczesniej olejkiem rycynowym w celu nawilżenia, teraz zapuszczam. Mam nadzieje, ze odzyskają dawną formę. Do tego stosuje suplement diety także trzymajcie kciuki !

                                                                                                 Buziaki i pozdrawiam Was serdecznie;*

8 komentarzy:

  1. trzymam kciuki! wracaj szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymamy kciucki żebys szybko wróciła do blogosfery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. That's a very good feedback. What are your thoughts on expansion on a global scale? People obviously get frustrated when it begins to affect them locally. I will be back soon and follow up with a response.
    Archery Games

    OdpowiedzUsuń
  4. tak czytam Twoj post i sądze ze Twoje paznokcie nie sa w dobrej kondycji. mam cos dla ciebie ;) na swoim blogu. To nie reklama!! Ale zbyt dużo pisania. Jesli chcesz to odwiedz mnie, mam super odżywke, która naprawde pomaga paznokciom ;) Powodzenia w dalszej kuracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki ! Również przechodzę ten ciężki czas "ulepszania" paznokci.
    Zapraszam - http://nessyblogaroundtheworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenie w kuracji i szybkiego powrotu do zdrowia życzę Twoim paznokciom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super oby tak dalej <3 Super produkt <3

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim serdecznie dziękuje za komentowanie. Jest to dla mnie niezwykle miłe i zachęcające;)
Wszelkie spamy i reklamy będą usuwane.