wtorek, 9 października 2012

Ostatnie zdobycze;)

  Witajcie :) Miałam Wam pokazać co ostatnio udało mi się nabyć;)

             Słucham sobie soundtracku z filmu Amelia, który niesamowicie mi się podoba i postanowiłam napisać do Was:*
             Pogoda za oknem jest wręcz paskudna. Jedynym plusem jest brak deszczu i oczywiście słoneczko, które jeszcze świeci. Jest mi okropnie zimno i już zaczęłam do pracy chodzić w rękawiczkach bo szkoda mi dłoni, o które tak intensywnie i zawzięcie dbam. Będę musiała już chyba kupić specjalny krem do rąk na zimę.

 No dobra czas na pokazanie Wam moich zdobyczy:)

Pierwszy to lakier z firmy Safari. Numer oczywiście jest mi nieznany bo jak to bywa z tymi lakierami, nie zawsze udaje się mieć buteleczkę z lakierem. Przynajmniej mnie;)

Lakier firmy Essence z nowej serii Colour and change Step 1 i Step 2 . Step 2 to top pod wpływem którego kolor bazowy się zmienia w co tam chcemy. Ma bardzo cieniutki pędzelek, taki jak przy lakierach służących do zdobienia.

Lakier kupiony w Chińskim Centrum, do którego zajrzałam. Jutro postaram się dodać mani wykonany między innymi tym właśnie lakierem.


Pierwsza w życiu sonda. Teraz nie pozostaje mi nic innego jak tylko uczenie się wzorków;)

I oczywiście bawełniane rękawiczki. Poprzednie spisane są na olejowanie rąk tym razem:) Te będą do wszelkiego rodzaju kremów do rąk:)


Buziaczki:* Dziekuje za tak liczne odwiedzanie mojego bloga;*

2 komentarze:

  1. Też mam sondę i jakoś nie mogę się zebrać do robienia kropek, chociaż bardzo mi się podobają :) a rękawiczki świetne!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim serdecznie dziękuje za komentowanie. Jest to dla mnie niezwykle miłe i zachęcające;)
Wszelkie spamy i reklamy będą usuwane.