poniedziałek, 8 października 2012

Żel pod prysznic Joanna.

Cześć Dziewczyny!
Dzisiaj chciałabym Wam powiedzieć coś tak dla odmiany o żelu pod prysznic z firmy Joanna o zapachy porzeczki i wiśni.
Żel ten jest koloru czerwonego takiej brudnej czerwieni. Jego konsystencja jest kisielowa (?) i całkiem przez to przyjemna. Pieni się bardzo dobrze. Ja wylewam go na myjkę i naprawdę fajnie się pieni. Przede wszystkim to chciałabym podkreślić jego zapach. Nie wiem czy każdy żel z tej firmy ma tak intensywny zapach jak ten mój, ale po prostu jest bajeczny. No wręcz kocham się nim myć!!! Jego zapach uwiódł mnie pierwszy raz kiedy stał na półce sklepowej. No po prostu nie mogłam go nie kupić. Przede wszystkim ja wyczuwam tu tylko wiśnie. Nie ma żadnej porzeczki. Ale mniejsza z tym. Ona tam wcale nie jest mi potrzebna., Wystarczy że mam wiśnie!!!!
Nie wiem czy ma jakieś właściwości wygładzające bo ja tego na sobie nie zauważyłam. W każdym razie jak go gdzieś znajdę to pewnie wrócę do niego;)

Tu macie zdjęcie:)

 Tu macie skład gdybyście były zainteresowane;)


To tyle. Postaram się w najbliższym czasie przygotować Wam post o moich ostatnich zdobyczach:)
Miłego dnia Kochane;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim serdecznie dziękuje za komentowanie. Jest to dla mnie niezwykle miłe i zachęcające;)
Wszelkie spamy i reklamy będą usuwane.