poniedziałek, 20 maja 2013

Balsam antycellulitowy z Biedronki;)

Cześć Kochane! Przepraszam za swoją nieobecność, ale jestem w trakcie zmieniania siebie i ciagle sie nad tym koncentruje. Pochłania mnie to bez reszty ponieważ chce wprowadzić w swoje życie więcej sportu i zdrowego odżywiania a to naprawde wymaga poswiecenia.

Wiele sie u mnie nie zmienilo. Z takiej prywaty to moge sie pochwalić tym, ze wczoraj moj maluszek, ktorego Wam pokazalam ostatnio odbyl wczoraj pierwszy spacer na smyczy i jestem z niego dumna bo szedl bardzo grzecznie mino, ze okropnie mu to przeszkadzalo. Dzielnie szedł, ale co kawałek brałam go na rączki żeby go te małe łapki nie rozbolały. Był taki zmęczony, ze nawet nie jadł kolacji tylko spał odrazu:)
Rano oczywiscie jak dziecko przed 5 pobudka bo sie bawił wszystkimi zabawkami jakie ma:)


Przejde do konkretu.
Chciałabym Wam dzisiaj powiedzieć coś o pewnym balsamie z Biedronki, ktorego kupilam za śmieszne pieniądze - 6,99zł. Balsam ten jest antycellulitowy. Kilka słow o nim:
- po nałozeniu balsamu, jest przyjemne uczucnie chłodzenia. Coś jak ten balsam z Eveline - biało - zielony. Zapach zresztą ma taki sam.
- całkiem dobrze jak na rodzaj tego produktu ujędrnia skore. Nie ma natomiast jakiegoś oszałamiającego efektu, ale zawsze ta skora jest bardziej sprężysta i wygładzona.
- jak każdy balsam anycellulitowy - nie usuwa cellulitu niestety, ale ja sie tym nie przejmuje. Mam na niego swoj własny sposob, a balsam ma mi tylko jakby podkreślić usuwanie cellulitu:)
- nie jest też balsamem wyszczuplającym.

Ogolnie jak dla mnie moze byc. Ja daje mu duzego plusa własnie za ten efekt chłodzenia;)) Bardzo, ale bardzo lubie u uczucie tym bardziej po wcześniejszym peelingu.

zdjęcie pobrane z: http://kasiatheweak.blogspot.com/2012/07/zuzycia-czerwcowe.html

2 komentarze:

  1. Jak skończę Eveline to moża się skuszę, używam tego typu balsamów jak wspomagacz do masażu bańką chińską.

    OdpowiedzUsuń
  2. z tej firmy miałąm balsam do ujedrniania biustu, taki sobie przeciętny :/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim serdecznie dziękuje za komentowanie. Jest to dla mnie niezwykle miłe i zachęcające;)
Wszelkie spamy i reklamy będą usuwane.