piątek, 25 stycznia 2013

Liebster tag vol. 3

Hejka;) Mam przyjemność wzięcia udziału w myśle, że dobrze Wam znanym tagu pt. Liebster tag. Tym razem zostałam nominowana przez aa1kamila :)

Pytania:
1. Jaka jest twoja pasja?
2. Jakie kosmetyki polecasz do pielęgnacji rąk?
3. Ulubiony kolor?
4. Ulubiony blog?
5. Ile zużywasz kosmetyków w miesiącu (około)?
6. Myślisz, że moda jest ważna w życiu człowieka?
7. Powód założenia bloga?
8. Zastanawiałaś się kiedyś nad skończeniem z blogowaniem?
9. Co robisz w wolnym czasie?
10. Podaj dowolne marzenie.
11. Ile czasu spędzasz przed komputerem?


Odpowiedzi:
1. Moją pasją są paznokcie i wszystkie czynności z nimi związane. Natomiast jeśli chodzi o pasje, którą mogłabym uprawiać do końca życia jest aktorstwo. Ta energia, która się wytwarza na scenie daje mi siłę do życia;)
2. Isana czerwona z mocznikiem i ostatnio kupiłam zimowy krem do rąk z firmy Farmona;)
3. Czerwony!
4. Nie posiadam ulubionego bloga szczerze mówiąc. Lubię zaglądać do wszystkich blogów, które obserwuje;)
5. Zazwyczaj zużywam kosmetyki w przeciągu kilku miesięcy. Ale nie licze ile w danym miesiącu wyrzuciłam pustych butelek:)
6. Uważam, że moda jest nie tyle ważna co istotna w życiu człowieka. Nie twierdze, ze trzeba gonić za modą i nosić to co milion innych osób bo akurat to jest trendi. Trzeba ubierać się w to w czym czujemy się najlepiej, ale wiadomo jakieś wyczucie smaku trzeba mieć;)
7. Chęć istnienia w tym pazurkowym świecie.
8. Wiele razy, jednak za każdym razem było mi szkoda. Teraz już na szczęście nie miewam czarnych myśli.
9. Spędzam czas z moim ukochanym - to jak jestem w domu. Natomiast jak mam w pracy wolny czas, a jest to przeważające to czytam Wasze blogi, maluję paznokcie, oglądam filmy, czytam książki, słucham muzyki, poprawiam makijaż, plotkuje z sasiadka:)
10. Marzeń się nie ujawnia bo sie nie spełniają :P
11. ok 9 godzin dziennie. To czas kiedy jestem w pracy, natomiast w domu rzadko marnuje chwile, które mogłabym spędzić z ukochanym, na siedzenie przed komputerem.

To tyle. Jako, ze juz brałam udział w tym tagu to odsyłam Was do pytań TUTAJ i nominuję WAS WSZYSTKIE!!!!
Buziole;*

2 komentarze:

  1. Kto inny zrozumie pazurkowe szaleństwo jak nie blogerki takie jak ja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe pytania i jeszcze ciekawsze odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim serdecznie dziękuje za komentowanie. Jest to dla mnie niezwykle miłe i zachęcające;)
Wszelkie spamy i reklamy będą usuwane.