wtorek, 16 października 2012

Essencowo

Cześć dziewczyny!!
Pogoda niestety dzisiaj deszczowa. Na nic człowiek nie ma weny... Tylko bym spała i spała i o niczym innym nie myślała, ale szara rzeczywistość jest i siedze w pracy. Przede mną jakieś 8 godzin i nie wiem jak sobie dam radę:( Chyba umrę z nudów...
Dzisiaj pokaże Wam mój wczorajszy wieczorny mani, który mam nadzieje zostanie długo na moich pazurkach. Mianowicie pierwszy raz "na sobie" mam nudziaka!!! Kupiłam go sobie będąc na wczasach w Zakopanem w Naturze i w moim zbiorze mam go od połowy sierpnia i dopiero wczoraj postanowiłam go wykorzystać.. Jest przecudny. Lakier z firmy Essence z serii Nude Glam o numerze 05 toffie to go. Niestety zapomniałam zrobić zdjęcia buteleczki, ale po numerze będziecie wiedzieć o który mi chodzi.
Nie wiem ile się trzyma bo mam go od wczoraj, ale mam nadzieję że jakies 3-4 dni będzie na moich paznokciach.
Konsystencje moim zdaniem ma normalną. Ani nie za gęstą ani nie za rzadką. Pędzelek zwyczajny, ale lakier nakłada się nim bardzo dobrze.
Czas na zdjęcia:) Popatrzcie;)






4 komentarze:

  1. cudne paznokcie i kolorek :) chyba sie na niego skuszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny kolorek, genialnie wygląda na paznokciach. Myślę, że będzie to mój kolejny lakierowy zakup :)
    Pozdrawiam,
    Dudzia.

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze i wszedzie taki lakier spelni moje oczekiwania :) pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim serdecznie dziękuje za komentowanie. Jest to dla mnie niezwykle miłe i zachęcające;)
Wszelkie spamy i reklamy będą usuwane.