poniedziałek, 22 października 2012

Cześć dziewczyny. Nie było mnie niestety kilka dni. Powód bardzo prosty. Brak czasu. Jak nie szkoła, praca, dom to jeszcze wczoraj impreza rodzinna. Niestety mam u Was zaległości, a tak lubię wpadać do Was i patrzeć co nowego słychać;)
Naprawdę mam zaległości w prowadzeniu bloga, ale obiecuję że notki będą pojawiać się częściej. Widzę, że Wy również odwiedzacie mojego bloga i pewnie czytacie te wypociny, które nie raz przychodzą mi z trudem. Mam nadzieję, że Was aż tak nie zanudzam :)

Dzisiaj chcę Wam przedstawić lakier z nowej ulepszonej serii Colour & go oczywiście z firmy Essence.
Lakier ten jest o numerze 127 i love bad boys. Jak wiadomo nowa seria cieszy się ogromnym powodzeniem. Być może jest to spowodowane tym, że lakiery te mają dość gęstą konsystencję, taką żelową. Bardzo fajnie rozprowadza się go na paznokciu tym bardziej, że pędzelek jest szeroki i naprawdę jest to praktyczne.
Kolor ma taki lazurowo - niebieski z niestety mało widocznym shimmerem na paznokciu co jest oczywiście negatywne... W zasadzie kupiłam go właśnie ze względu na ten shimmer niebieski, ale zawiodłam się gdy okazało się, że na paznokciu jest on śladowy... no nic. Musiałam obejść się smakiem:((

Co tu dużo czarować trzeba po prostu zobaczyć ten lakier i przede wszystkim zakupić bo mimo wszystko lakier jest fajny:)







1 komentarz:

Wszystkim serdecznie dziękuje za komentowanie. Jest to dla mnie niezwykle miłe i zachęcające;)
Wszelkie spamy i reklamy będą usuwane.