wtorek, 11 września 2012

Ostatnie zdobycze;) Cz.1 Kolorówka.

Witajcie dziewczynki. Dzisiaj pokażę Wam moje zdobycze z ostatniego weekendu. Nie mam dzisiaj niestety jakiejś wielkiej weny do pisania długiej notki.
Generalnie ostatnio wchodzę do mojej drogerii i patrze a tu stoi szafa z My Secret!!! No po prostu nie wiecie jaka jestem szczęśliwa;) Niestety nie była jeszcze wyłożona towarem, ale mam nadzieję, że jak dzisiaj tam zajrzę to już będzie wszystko na miejscu:)  No dobra przejdę do przedstawienia Wam moich zdobyczy.

 Piękna zimna mięta. Nie widać tego, ale jest ona naprawdę zimna.
 Lakier essence. Dla mnie będzie to lakier nawierzchniowy. Niestety nie spisałam numerka, ale jak przyjdę do domu to edytuje post i napiszę numerki;)
 Piękna klasyczna czerwień z dodatkiem delikatnego shimmera.
 Klasyczna czerwień od Safari.
 Top coat z essence. Dawno przeze mnie poszukiwany.

 I mój stempelek. Uczę się nim obsługiwać bo coś niestety mi nie wychodzi.. jeszcze go nie wyczułam, ale to kwestia czasu:)
I to by było na tyle;) Jak będę miała jeszcze czas to napiszę o drugiej części moich zdobyczy:) Buziaki:*

7 komentarzy:

  1. ładne zdobycze ;) ten top z essence mi się marzy, ale niestety u mnie nigdzie nie widziałam. i stempelków też niestety. uroki małej miejscowości ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. na allegro znajdziesz razem z płytkami:) Ja miałam tam zamawiać, ale w Douglasie znalazłam więc odrazu kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, miałam lakiery Safari i się na nich nieźle przejechałam. Moje nie zasychały szybko, kleiły się jak nie wiem nawet po godzinie nie dotykania, były jak dosłowne "gluty".

    Reszty nie próbowałam, ale wydają się niezłe :D

    Zapraszam na mojego bloga, gdzie aktualnie jest rozdanie.
    http://dzast-do-it.blogspot.com/2012/09/witajcie-wreszcie-udao-mi-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. super ;D

    u mnie do wygrania bransoletka od Biżuterianki, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ten stempelek to diabelska rzecz, też cały czas się ucze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już się naucyzłam. Miała po prostu kiepską zdrapkę, ale znalazłam zastępstwo i świetnie mi już idzie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne zdobycze:)
    zapraszam do mninie a tam rozdanie!!!
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim serdecznie dziękuje za komentowanie. Jest to dla mnie niezwykle miłe i zachęcające;)
Wszelkie spamy i reklamy będą usuwane.