wtorek, 16 lipca 2013

Kilka słow.

Witajcie! Przepraszam, że znowu zniknęłam, ale wyjechałam na wakacje. Poza tym mam kilka nowych kosmetykow i lakierow takze musze siąść, zrobić fotki i wstawić po kolei recenzje tych produktów.
W dodatku zdaje sie źle uzywałam odzywki NailTek bo na razie to tylko paznokcie mi się łamią... Wkurza mnie to bo chciałabym Wam rownież pokazać inne lakiery, ktore są w mojej kolekcji. No nic bede chyba musiała najpierw poczekać, az odrośnie moj calkiem złamany paznokiec, nadać pożadany przeze mnie kształt pozostałym paznokciom, a dopiero potem pomalować jakimś lakierem. Muszę zajrzeć do Was bo dawno, naprawdę dawno mnie nie było.

Jutro dodam Wam moją opinie odnośnie żelu do mycia twarzy z Nivea, którego mam okazję uzywać. Takze serdecznie zapraszam.

Na dzis to wszystko. Do zobaczenia już jutro;**

3 komentarze:

  1. Robiłam ją tylko w wolnych chwilach, a tych wiadomo jest zawsze za mało :) trwało to ok tygodnia :) a na paznokcie stosuję olej rycynowy i odżywkę z Eveline :) Pozdrawiam Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy używałaś ten sam żel z Nivea co ja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że miło spędzasz wakacje ;) Zazdroszczę, bo ja w tym roku siedzę całe wakacje w domu + przeprowadza i pewnie generalny remont pokoju.;(

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim serdecznie dziękuje za komentowanie. Jest to dla mnie niezwykle miłe i zachęcające;)
Wszelkie spamy i reklamy będą usuwane.