poniedziałek, 7 stycznia 2013

taki troche pistacjowy kolor;)

Cześć.
Jestem po ciężkim weekendzie. Ciężkim bo pierwszym po przerwie świątecznej. Czeka mnie trochę pracy w najbliższym czasie. No nie ważne.

Zima zaskoczyła mnie wczoraj okropnie. Nie spodziewałam sie, że wgl śnieg spadnie a tu cały dzień leciały piękne płatki śniegu. Bardzo ładny i miły widok miałam podczas zajęć wczoraj;)

Coś mi dzisiaj nie wychodzi pisanie bo siedze i myśle o czym by Wam tu napisać i ciężko mi idzie. Najlepiej bedzie jak Wam po prostu pokażę lakier, którego mam dzisiaj na paznokciach. Jest to lakier z Virtual kupiony w Biedronce o kolorze pistacji. Bardzo piekny kolor. Widziałam go u ktorejś z Was tylko jak zwykle zapomniałam u której. Lakier kryje już po dwóch warstwach. Jego konsystencja jest gęsta nawet. Cieżko mi mowić o konsystencji bo to jest takie pojęcie względne. Dla mnie jest gęsta a dla każdej z Was może być inna. Pędzelek ma tradycyjny także całkiem dobrze mi się nakładło ten lakier. Nie wiem jak z trwałością. Mam go pierwszy dzień. Końce jeszcze nie sa zdarte także może nie będzie źle;)

O to zdjęcia;)







A to atak zimy :)

10 komentarzy:

  1. hmm oliwkowego mi on nie przypomina, ale miętka wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym raczej powiedziała że to miętowy kolor :) ale i tak jest piękny, lubię takie odcienie szczególnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękna zima :)
    masz śliczny kształt paznokci!!! idealny :)
    kolorek jak dla mnie wpada bardziej w miętę, ale to może tylko kwestia oświetlenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://3.bp.blogspot.com/-Yagtg4AKpXg/UNIpdNJeN0I/AAAAAAAAAsk/7xy2v4BoiMY/s1600/PC160009_final.JPG nie wiem czy tu będzie widać, ale na tym blogu znalazłam dosyć dobre zdjęcie jesli chodzi o kolor. Mieta jak dla mnie jest chłodniejsza niż ten lakier. Zdjęcia z tlem fioletowym sa robione przy zimnym świetle wiec kolor troche przekłamany;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem oliwkki kolor jest hmmm tak jakby zgniłą zielenią (?), jeżeli można to w ten sposób nazwać. Uwież byłam w Grecji i widziałam tony oliwek na drzewkach. Tutaj mamy ewidentnie do czynienia kolorem miętowym lub nawet niebieskim. Na moim blogu opisałam bardzo podobny odcień, ale nie jestem nim zachwycona. (inny był lakier!)

    Zajrzyj, a nie pożałujesz! Przeczytaj nowy post i pozostaw komentarz! --> http://kosmetyczka-kamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor ;)
    Zazdroszczę Ci takiej zimy, u mnie od tygodnia szaro i buro ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście :) jej, ale piękny jest ten lakier!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochaniutkie napisałam że nie oliwka a pistacja;P W moim świetle w pracy wygląda na pistacje;) co za intrygujący kolor:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. no musze przyznac, ze kolor jest bardzo ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog ; )

    obserwujemy ?
    mekstyle.blogspot.com !:D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim serdecznie dziękuje za komentowanie. Jest to dla mnie niezwykle miłe i zachęcające;)
Wszelkie spamy i reklamy będą usuwane.