piątek, 2 listopada 2012

Zaduszkowo:D

Cześć Dziewczyny!
Dzisiaj jest dzień zaduszny. Dla wielu katolików oznacza on szereg refleksji dotyczących ich nieżyjących bliskich. Dla mnie też. Chociaż należę do niewielu osób, które w tym dniu obchodzą swoje urodziny i niestety nie umiem się dzisiaj zagłębić w ten  dzień. Jak zwykle nie brak mi dobrego humoru i pogody ducha:)
W związku z tym pokażę Wam mój dzisiejszy manicure. Niestety nie jest on jesienny. Przynajmniej dla mnie.

Lakier jest z firmy Maybelline z serii MNY. Kolor ma numer 342. Jego kolor jest koralowy. "Kolor koralowy" - dobre ćwiczenie na dykcje:D
Pędzelek ma wąski, konsystencja rzadka. Ile sie utrzymuje jeszcze nie wiem, w każdym razie dosyć szybko schnie;) No i to chyba byłoby tyle jeśli chodzi o ten lakier;)
Teraz zapraszam do oglądania:D






Buziaki Kochane;* Idę świętować:D

1 komentarz:

Wszystkim serdecznie dziękuje za komentowanie. Jest to dla mnie niezwykle miłe i zachęcające;)
Wszelkie spamy i reklamy będą usuwane.