niedziela, 18 listopada 2012

Liebster blog - tag!

Hejka. Jestem wykończona po pracowitym tygodniu. Post będzie szybki.
Zostałam otagowana przez tamit24 także odpowiem na pytania;)

O to pytania:D

 1. Długo wahałaś się, podejmując decyzję o założeniu bloga?
Odp. Coś około dwóch miesięcy. Wcześniej długo przeglądałam blogi innych dziewczyn aż w końcu podjęłam decyzję i założyłam bloga.
 2. Moim sposobem na nudę czy poprawę nastroju jest...  
Odp. Film, muzyka i przede wszystkim moj wspaniały chłopak!!!
 3.Czy jest jakaś piosenka, która nigdy Ci się nie znudzi? Jeśli tak, to jaka?
Odp. Nie wiem, dużo jest takich:D
4. Moja ulubiona postać literacka, to... Dlaczego?
Odp. Nie mam takiej. Niestety, ale nie przywiązuje jakoś wagi do tego.
 5.Nowoczesny design wnętrz czy przytulny, staromodny pokój?
Odp. Przede wszystkim klasyczny styl. Uwielbiam klasyke i takie wnętrza. Mają dusze i przede wszystkim są wieczne:) 
6. Wieś czy miasto? Dlaczego?
Odp. Wieś i może jeszcze gdzieś na odludziu. Uwielbiam cisze, relaks, kontakt z naturą i przy moim trybie życia, gdzie ciągle coś robie, chwile spędzone w spokoju naprawdę mnie odprężają. Uwielbiam siedzieć na placu podczas w środku lata, czytać ksiażke albo słuchać spiew ptaków. Moze to banalne, ale dla mnie bardzo ważne.
7. Pierwsza rzecz, jaką robię po wejściu do domu, wracając z pracy/uczelni/szkoły to...
Odp. Nie wiem. Przebieram się w dresy i chyba dopiero mogę funkcjonować :D
8. Jaka jest Twoja ulubiona zimowa aktywność?
Odp. Seks xD
9. Ulubiona fryzura...
Odp. Nie wiem. Nie mam takiej. Sama często zmieniam fryzury także nie trzymam się jednej. 
10.Czy masz jakiś przedmiot-pamiątkę, która jest dla Ciebie bezcenna mimo faktycznej małej wartości? Co to?
Odp. Ciężkie pytanie. Jestem typem człowieka sentymentalnego i do wielu rzeczy się przywiązuje. 
11. Ulubiona potrawa wigilijna :)
Odp. Zupa grzybowa. Mogłabym zjeść wszystko. 

Pytania sa cieżkie dosyć. Ale myśle, ze jakos podołałam:D 
Ta taguję was wszystkie a do pytań odsylam Was <tutaj>


Buziaki;*

1 komentarz:

Wszystkim serdecznie dziękuje za komentowanie. Jest to dla mnie niezwykle miłe i zachęcające;)
Wszelkie spamy i reklamy będą usuwane.