piątek, 26 października 2012

Kolejny nudziak.

Cześć dziewczyny:) Pogoda za oknem zmienna. Deszcz, śnieg, słońce... nic dodać nic ująć. Dla każdego coś dobrego... Niestety robi się już zimowo, co mnie niestety martwi. Zimę lubie tylko za oknem, gdy ja siedze w ciepłym domu pod kocykim z herbatą w ręku. O tak! Wtedy zima naprawdę mi się podoba. Oczywiście najbardziej wtedy, kiedy próczy śnieg, ale wiecie taki puszysty:) Jak jak to mówie: filmowy:D

Dzisiaj na moich paznokciach pojawił się bardzo delikatny mani. Przypominający mi o mojej ulubionej lalce Barbie :D Naprawdę, kiedy na niego patrze to widzę swoją Barbie;)
Lakier ten jest blado różowy z widocznym shimmerem. Nie jest kremowy. Pochodzi z firmy Essence z serii colour & go w tym starszym wydaniu. Kupiłam go w promocji gdy wprowadzili nową edycję tych lakierów. Nie wiem ile się trzyma bo nałożyłam go dopiero dzisiaj, ale mam nadzieję że przeżyje na moich paznokciach kilka dni. Konsystencja taka jak przystało na lakiery Essence i pędzelek również taki sam - tradycyjny. Nakłada się go całkiem przyjemnie:) Lakier ma numer 02 iced strawberry cream. Ja mam dwie warstwy i sa prześwity. Myslę, że po trzech może czterech już ich nie będzie.

O to zdjęcia





4 komentarze:

  1. Zajefajnie to wygląda...nudziaki sa cudowne i odśiweżają dłonie wizualnie :)
    A czy mi sie wydaje ale masz w rekach LG GD330 ?? :) tez mam taki tel ale szybko sie zepsuł, kupiłam nowy a w tym samym momencie Lg sam sie uzdrowił i mam teraz 2 telefony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jaki to model szczerze mówiąc. Mam go od mamy i rzadko go używam bo mam na nim inny numer;) ale dobrze chodzi nie narzekam;)

      Usuń
  2. uwielbiam takie kolory. wszystko do nich pasuje i paznokcie wyglądają lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi sie podobają nudziaki, ale ten kolor chyba mnie nie przekonał;)

      Usuń

Wszystkim serdecznie dziękuje za komentowanie. Jest to dla mnie niezwykle miłe i zachęcające;)
Wszelkie spamy i reklamy będą usuwane.