poniedziałek, 1 października 2012

Klasyczny french na szybko:D

Cześć. Dawno nie dodałam posta więc dzisiaj przyszedł ten czas kiedy powinnam to zrobić.
Gwoździem dzisiejszej notki będzie french klasyczny z wykorzystaniem lakierów Sensique i Dor.
zrobiłam go po wypiciu 0,5l napoju energetyzującego i czuję się trochę jakbym coś jarała, dlatego french nie jest idealny i w sumie nie musi być bo nie posługiwałam się żadnymi paskami czy taśmą klejącą. Zrobiłam go odręcznie.
Notka nie będzie mega długa bo w sumie co tu dużo mówić. French to french. Zawsze będzie mile widziany na naszych paznokciach. Od wielu lat kojarzy mi się z dość biznesowym mani (jeśli wgl taki istnieje). W każdym razie zawsze będzie dla mnie swiadczący o elegancji manicure.
Lakiery Sensique z serii french całkiem całkiem się sprawdzają. Kolor biały jest gęsty i nakłada się go dobrze jeśli oczywiście robi się to odręcznie. Paski dołączone do opakowania kompletnie mi się nie sprawdziły. Zostawiają klej na płytce i nie wygląda to miło. Bladoróżowy kolor jest nawet nie gęsty. Taki pół na pół i pięknie dopasowuje się do koloru mojej płytki. Nabłyszcza paznokieć i wykańcza całkowicie manicure francuski.
Do tego dodałam top coat z firmy Dor o kolorze srebrnym. Jest to taki bardzo widoczny shimmer.

O to zdjęcia;)






zdjęcie bez shimmera

zdjęcie bez shimmera

2 komentarze:

  1. klasyka ;) chociaż ja zdecydowanie nie lubię takiego mani, jak już to końcówki w kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim serdecznie dziękuje za komentowanie. Jest to dla mnie niezwykle miłe i zachęcające;)
Wszelkie spamy i reklamy będą usuwane.