środa, 22 sierpnia 2012

Początek...

Witajcie. Jestem Lusia. Po obejrzeniu setek blogów dotyczących lakierów, kosmetyków itp. postanowiłam założyć własnego bloga. Nie wiem jak mi pójdzie bo jestem do tego sceptycznie nastawiona. Nie wiem czy w ogóle się do tego nadaje. Ale co tam!! Raz się żyje. Może akurat Wam się spodoba i będę go prowadzić dalej.
Nie mam zielonego pojęcia co dokładnie będzie na moim blogu. Może się tak zdarzyć, że nie dodam żadnej mojej opinii (recenzja to za duże słowo) na temat jakiegoś kosmetyku czy zdjęcia ponieważ miewam takie bardzo refleksyjne dni, w których przefilozofywuję różne otaczające mnie sprawy.
Jeśli chodzi o moje opinie będą one przede wszystkim szczere. Jestem jeszcze świeżakiem więc nawet nie wiem co dokładnie powinny zawierać, ale z czasem się wyrobię;) Generalnie nie obiecuję, że notki będą codziennie bo to zależy od tego co kiedy kupię i zużyję- to mam nadzieje pewnie wiecie:))
Jak sama nazwa bloga wskazuję będą również tu moje paznokciowo - lakierowe notki. Niestety nie mam super aparatu jak większość z Was bo po prostu nie robię zdjęć, ale myślę że zdjęcia robione telefonem Wam wystarczą.
Nie chcę Was zanudzać bo jak na początek to i tak się rozpisałam, także kończę:)
Życzę Wam udanego popołudnia :)

Ps. Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie miło do swojego lakierowo - kosmetycznego grona;* Buziaki Kochaniutkie;(
Ps 2. Gdybyście miały jakieś pytania to słucham;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim serdecznie dziękuje za komentowanie. Jest to dla mnie niezwykle miłe i zachęcające;)
Wszelkie spamy i reklamy będą usuwane.